مترو های تنگ و تاریک | پیش نمایش بازی Metro Last Light

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری

دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

آراد
19:42
چهار شنبه 16 اسفند 1391

دو سال پیش شرکت THQ بازی جدید را در سبک FPS با نام Metro 2033 خلق کرد. این بازی توسط ۴A Game یکی از استودیو های خلاق و مبتکر در ساخت بازی ها در شرق اروپا، ساخته شد و توانست روح تازه ای را به بازی های شوتر اول شخص بدهد، شوتری که معدود شرکت هایی می توانند به اینگونه این بازی را بسازند. حال دوباره این بازی با نام Metro: Last Light آماده یادآوری لحظات نسخه قبلی و حال و هوای آخرالزمان است.

 

پیش نمایش بازی Metro Last Light


حدود یکی دو ماه پیش شرکت THQ از دنیای بازی محو شد و با فروش فرنچایز ها و عنوان های خود رسما ورشکستگی خود را اعلام کرد. یکی از این بازی ها Metro: Last Light می باشد که در آخر شرکت Koch Media این فرنچایز را خریداری کرد و ما به نوعی می توانیم Metro Last: Light را قربانی THQ نام ببریم.

این بازی برگرفته از رمان نویس معروف و شناخته شده روسی به نام دیمیتری گلوخوسکی ( Dimitry Glukhovsky ) است که پس از انتشار بازی Metro 2033 علاوه بر روسیه در اروپا و آمریکا و آسیا و دیگر نقاط جهان مشهور شد.

داستان بازی در مسکو پایتخت روسیه روی می دهد، جایی که ۲۰ سال از جنگ های اتمی گذشته است. مردم در قلب زمین گیر کرده اند و همگان به گونه ای منتظر چشیدن طعم مرگ هستند و آنقدر بودن خود را در این دنیا بی ارزش و بی معنی می دانند که دست به هرکاری می زنند. آن ها در اعماق زمین ( حدود ۵۰۰ متر ) فرو می روند و در آنجا برای حفظ بقا می جنگند.

در نسخه اول به نظر می رسید که بازی Metro 2033 دارای پایانی خوش می باشد ولی اینطور نیست، تازه اوایل کار است و همچنان سختی ها، تنگی ها، ترس ها و غم ها ادامه دارد. جنگ ها و نبرد ها همچنان ادامه دارد و خیلی از موجودات در شب های پر از تاریکی لرزه بر تن می اندازند. موجودات وحشناکی که رشد و تکامل شایانی داشته اند که به گونه ای می توان آن ها را هیولاهای غیر متداول نام ببریم.

هوای موسکو آنقدر با کثیفی آغشته شده است که تنفس کشیدن در آن به سختی مقدور است و استفاده از ماسک در هرمکان و برای هر شخص برای حفظ بقای انسان واجب است. امید هایی که یقین زیاد به آن داریم از راه می رسند و شایعه شده است که خورشید بر فراز آسمان پای گذاشته است و آنقدر می درخشد که امیدی در آن دیده می شود.

Artyrom از اشتباه خود احساس پشیمانی می کند و به دنیال چاره ای برای جبران این کار می گردد اما دیگر کار از کار گذشته است و دارک وانز ها در Metro: Last Light اینبار با یک هدف تعیین شده وارد می شوند . این هدف چیست ؟ فکر کنم متوجه شدید که هدف دارک وانز ها انتقام است. علل این انتقام این است که آرتیوم به حرف های کمک کننده دارک وانز ها بی اعتنایی کرد.

جو کامل دنیای آخرالزمان در این بازی تحصین برانگیز است و فضای مرده و ترسناک مترو به خوبی در بازی پیدا شده است. صداهای خوف انگیز و فریادهای روسی نیز در بازی دیده می شود، همچنین صداهای شخصیت ها نیز با لهجه روسی به کار رفته است و صداهای انفجار و باران بسیار دیدنی و لذت بخش است و کلا در بخش صدا مترو LL از انسجام فوقالعاده زیبایی برخوردار است.

بزگترین مشکل در Metro 2033 که نمی توان با آن کنار آمد، طریقه تیراندازی شخصیت ها بود که به احتمال زیاد روی این موضوع سازندگان به خوبی کار کرده اند تا به رفع آن بپردازند. به نطر می رسد که دیوار ها و محیط های سنگی پس از برخورد با گلوله واکنش نشان می دهند که این به خودی خود یک نکته مثبت برای مترو LL می باشد.

نیمی بازی در قلب زمین جاری است ولی حس بیم از مبادا سر رسیدن یک موجود وحشناک در بازی زیاد اتفاق می افتد و بیشتر بازی روی به علم ماوراء الطبیعه آورده است که داستان بازی را شکل بدهد.

علاوه بر Artyrom شخصیت دیگری به نام Khan نیز در بازی نقش آفرینی می کند و همراه شما در بازی به عنوان یک دوست کمک می کند تا ماموریت ها را به خوبی به پایان برسانید.

اسلحه ها در بازی زیاد تر شده است و شما می توانید تنها سه تا از اسلحه های مورد نظرتان را حمل کنید که یکی از آن ها کلت کمری و دو تا دیگر به احتمال خیلی زیاد کلاشنیکف و اس ام جی است. پناه گاه ها در مکان های بازی مجددا به کمک شما می آییند تا شما را کمی آسوده کنند، همچنین در این مکان ها، انسان ها، کودکان و سربازانی دیده می شوند که استراحت می کنند و یا خودشان را مجهز تر می کنند.

گرافیک بازی Metro 2033 را به یاد دارید؟! بی شک گرافیک بازی، چشم گیر و مورد توجه همگان قرار گرفته بود که مترو LL دست کمی از این موضوع ندارد و سازندگان موتور ۴A Engine را تقویت کرده اند تا بهتر از نسخه قبل شود.

نورپردازی در بازی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و در بعضی از مواقع نوری به جز چراغ فروزان دیده نمی شود که باید روی این مسئله سازندگان با اقتدار کامل کار کرده باشند. وجود مه و برف در بازی نیز فوق العاده زیبا است و همانند نسخه قبل چون داستان بازی در مکان های کوهستانی روسیه رخ می دهد، سازندگان وجود برف و مه در بازی را تایید کردند.

در کل بازی Metro: Last Light عنوانی زیبا است که می توان با نگاه های مختلف به آن نگاه کرد. این بازی در سبک First Person Shooter می باشد که شاید با نگاهی دیگر می توان آن را در سبک Survival Horror و Open-World نیز تصور کرد. مترو LL بدون شک یکی از بازی های زیبا در سبک شوتر اول شخص است.


دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: برسی بازی ها اخباربازی ها
:: برچسب‌ها: اخبار بازی Metro Last Light بررسی بازی Metro Last Light خبرها از بازی Metro Last Light داستان بازی Metro Last Light نقد بازی Metro Last Light پیش نمایش بازی Metro Last Light گرافیک بازی Metro Last Light
باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آرادمحمدی نژادتبریزی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر